مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-30ورزشي

دوندگان خوزستانی سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کردند


رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان خوزستان از کسب سهمیه مسابقات پارالمپیک توکیو توسط دوندگان این استان خبر داد.

- مهرداد شیروانی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه رکوردگیری از دعوت شدگان تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان امروز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، اظهار کرد: در پایان این رکوردگیری در ماده پرتاب نیزه صادق بیت سیاح در کلاس F40، هاشمیه متقیان در کلاس F56 و امان الله پاپی در کلاس F57 با ثبت رکوردهای لازم موفق به کسب ورودی پارالمپیک توکیو شدند.

وی با بیان اینکه پنج خانم دونده از کشورمان در مسابقات رکوردگیری از دعوت شدگان تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان شرکت کردند، افزود: هاشمیه متقیان تنها بانوی بود که موفق شد در این رقابت ها سهمیه مسابقات پارالمپیک توکیو را به دست آورد.

رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان خوزستان بیان کرد: علیرضا قلعه ناصری و مهناز امینی دیگر شرکت کنندگان خوزستانی در این رقابت ها بودند که نتوانستند رکوردهای لازم را به دست آوردند اما همچنان این شانس را دارند که در مسابقات آینده تلاش خود را برای این مهم انجام بدهند.

شیروانی از احتمال برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای کسب سهمیه پارالمپیک تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان در اسفندماه امسال خبر داد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوندگان خوزستانی سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کردند

دوندگان خوزستانی سهمیه پارالمپیک توکیو را کسب کردند