مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:202020-09-30پزشكي

ابتلای 132 نفر به کرونا در شهرستان تاکستان طی دو هفته


فرماندار تاکستان از ابتلای 132 نفر در شهرستان تاکستان به بیماری کرونا طی دو هفته اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدارد لذا باید با آموزش و تبلیغات زیاد حساسیت ها به این بیماری افزایش یابد تا مردم نسبت به این ویروس بی تفاوت نباشند زیرا در صورت بی تفاوتی مردم شاهد افزایش آمار مبتلایان خواهیم بود.

رییس ستاد کرونا شهرستان ادامه داد: در دو هفته اخیر ابتلای تعداد 77 نفر در شهر تاکستان و 132 نفر در سطح شهرستان نشان از حساسیت بالای این بیماری است که شهر تاکستان و ضیاءآباد بیشترین آمار مبتلایان را در دو هفته اخیر داشته است و لازم است مسئولین ذی ربط برای کنترل آن اهتمام ویژه داشته باشند.

طاهری بابیان اینکه مرکز مسائل فرهنگی مدرسه است اظهار داشت: با توجه به حضور دانش آموزان در مدارس هرچند محدود، پروتکل های بهداشتی باید توسط آموزش وپرورش و مدیران مدارس مدیریت شود و شبکه بهداشت و درمان نیز برای اجرای دقیق پروتکل ها نظارت های لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت شهرستان در حال حاضر اصلاً خوب نیست اعلام کرد: برای کنترل وضعیت فعلی باید تمام تلاش ها در رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط تمامی ادارات، صنوف و هر فعالیتی که با مردم ارتباط دارد به کار گرفته شود و نظارت ها برای اجرای این پروتکل ها توسط اداره صمت و اصناف پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 132 نفر به کرونا در شهرستان تاکستان طی دو هفته

ابتلای 132 نفر به کرونا در شهرستان تاکستان طی دو هفته