مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 16:102020-09-30اجتماعي

7هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم قزوین توزیع می شود


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین گفت: 7هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم در استان قزوین در سومین مرحله از پویش اهدای نوشت افزار توزیع می شود.

- مرتضی فرخی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قزوین،  با اشاره به توزیع 7هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم استان گفت: این مرحله سومین مرحله از پویش اهدای نوشت افزار در سال 99 و در ماه های شهریور و مهر است که توسط  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اجرا می شود.

وی افزود: در سومین مرحله پویش مشق احسان 1میلیون بسته نوشت افزار در سراسر کشور به تفکیک مقاطع تحصیلی و جنسیت توزیع خواهد شد.

فرخی با اشاره به شناسایی جامعه هدف اظهار داشت: به منظور جلوگیری از دوباره کاری با همکاری ائمه جمعه و جماعت، نهادهای  حمایتی، بسیج سازندگی و سپاه لیست یکپارچه تهیه شده است و در این زمینه بانک اطلاعاتی خوبی داریم و خانواده های هدف با راستی آزمایی شناسایی شده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی، تلاش ما این است که در سه الی چهار روز آینده بسته های نوشت افزار در اختیار خانواده های هدف قرار داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم قزوین توزیع می شود

7هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان محروم قزوین توزیع می شود