مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-30اجتماعي

آغاز فاز هفتم پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه با استقرار کشاورزی پایدار


مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: همزمان با آغاز سال زراعی جدید، عملیات اجرایی فاز هفتم پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه با مشارکت جوامع محلی در استقرار کشاورزی پایدار در سطح استان شروع شد.

- بیتا احمدیان در گفت وگو با خبرنگار فارس از ارومیه، اظهار داشت:  فاز هفتم پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه در راستای اجرای تفاهم نامه فی مابین سازمان حفاظت محیط زیست کشور و سازمان های جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و شرقی در سال زراعی 1399-1400 آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: این پروژه دراستان آذربایجان غربی در فاز هفتم در 4 شهرستان ارومیه، نقده، مهاباد و میاندوآب در 17 روستای جدید و 23 روستا مربوط به فازهای قبل در  قالب عقد قرارداد با 23 شرکت فنی و مهندسی کشاورزی عملیاتی می شود.

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: پروژه مذکور با هدف مدیریت مصرف بهینه آب کشاورزی و نهاده های شیمیایی (کود و سم) از طریق اجرای فنون و تکنیک های فنی و با مشارکت جوامع محلی در سطح حوضه آبریز ارومیه اجرا خواهد شد.

احمدیان گفت: این طرح در 6 فاز از سال 93 لغایت 99 اجرا شده وهمزمان با آغاز سال زراعی 1399-1400نیز فاز 7 اجرای این طرح شروع شد و طی این 6 فاز در مجموع در سطح بیش از 2276 هکتار از مزارع و باغات 95 روستای استان ، 1582 بهره بردار آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فاز هفتم پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه با استقرار کشاورزی پایدار

آغاز فاز هفتم پروژه همکاری در احیای دریاچه ارومیه با استقرار کشاورزی پایدار