مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-30حوادث

کشف 3 تن و 419 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی


فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 3 تن و 419 کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات های پلیس استان در 6 ماه نخست امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مفخمی شهرستانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در عملیات های 6 ماه نخست امسال 4 هزار و 214 نفر معتاد و خرده فروش مواد، 111 نفر قاچاقچی، دستگیر و 15 باند مواد مخدر منهدم شدند.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه ریزی های عملیاتی پلیس استان، بازنگری طرح های مبارزه با مواد مخدر و بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی و تخصصی پلیس و پیگیری ویژه مطالبات و گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس 110 بوده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی و اجرای هدفمند طرح های ظفر در سطح استان را بخش مهم دیگری از برنامه های اولویت دار پلیس استان در این حوزه خواند و گفت: از ابتدای سال تاکنون، انجام عملیات های موردی، اجرای طرح های عملیاتی پاکسازی نقاط آلوده با بهره گیری از توان اجرایی پلیس استان به صورت مستمر دنبال می شود که این مهم رضایتمندی مطلوبی از عملکرد پلیس در مبارزه با مواد مخدر را به همراه داشته است.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی با اشاره به آخرین کشفیات و دستاوردهای پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر گفت: در 6 ماه نخست امسال، 3 تن و 419 کیلوگرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 تن و 419 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی

کشف 3 تن و 419 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی