مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-30اقتصادي

کاهش یکباره عرضه گاز مایع عامل بازار سیاه/ فروش 60 هزار تومان تخلف است


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: کاهش عرضه کپسول گاز مایع باعث ایجاد بازار سیاه می شود و باید در یک بازه زمانی منطقی که به بازار شوک وارد نکند، - داریوش صفاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر به اندازه تقاضایی که در بازار وجود دارد کپسول گاز مایع توزیع نمی شود اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از متقاضیان مصرف کپسول گاز مایع خانواده ها هستند اما متقاضیانی نیز وجود دارند که در اصل نباید از این گاز استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه چندین سال پیش خودروها گاز خود را ال پی جی کردند و به متقاضیان کپسول گاز مایع پیوستند افزود: اما شرکت نفت معتقد است که باید تنها برای خانوارها گاز مایع تهیه شود چون نباید این خودروها از این نوع  گاز به عنوان سوخت استفاده کنند که با واقعیت جامعه همخوانی ندارد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه البته ما این حرف را درست می دانیم و نباید سوخت خودرو گاز مایع باشد تصریح کرد: با این حال نمی توان به یکباره عرضه در بازار را کاهش داد که خانواده ها نیز با مشکل مواجه شوند چراکه باعث ایجاد بازار سیاه می شود.

وی با اشاره به اینکه هر کپسول گاز مایع 11 کیلویی برابر 15 لیتر بنزین است که صرفه اقتصادی بیشتری دارد ادامه داد: البته به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش یکباره عرضه گاز مایع عامل بازار سیاه/ فروش 60 هزار تومان تخلف است

کاهش یکباره عرضه گاز مایع عامل بازار سیاه/ فروش 60 هزار تومان تخلف است