مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-30سياسي

فاصله ظاهری مانع از زنده ماندن نام سیدالشهدا در قلب ها نمی شود


شرایط کرونایی سبب شده فاصله ظاهری بین ما قرار داده شود، اما یاد و نام سید الشهدا قلب های ما را به هم نزدیک می کند و از اقصی نقاط کشور شیعیان امام حسین (ع) با زنده نگهداشتن یاد و نام حماسه بزرگ عاشورا به هم نزدیک می شوند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وحید قبادی دانا ظهر چهارشنبه در مراسم شانزدهمین همایش کشوری ادبیات عاشورایی ویژه خانواده بزرگ بهزیستی که به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی برگزار شد، گفت: حدود 16 سال است که این همایش برگزار می شود و به صورت خودجوش توسط هیئت فرهنگی مذهبی محبین اهل بیت (ع) این اقدام شروع شده و از سوی اداره بهزیستی استان فارس ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه موضوع همایش امسال غدیر شام است، اضافه کرد: 210 اثر از 24 استان از سراسر کشور در این همایش داوری شده و 56 اثر از 16 استان شامل 37 دلنوشته و 19 شعر منتخب شده است.

به گفته رییس سازمان بهزیستی کشور، شرایط  این همایش سال آینده در خدمت مقام معظم رهبری برگزار شود.

مطلبی که ادیبانه بیان شود، ماندگار می شود آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه اگر مطلبی ادیبانه بیان شود تأثیر آن جاودانه می شود، اظهار داشت: مسلماً حماسه عاشورایی امام حسین (ع) که قبلاً بوسیله بزرگانی به رشته تحریر در آمده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله ظاهری مانع از زنده ماندن نام سیدالشهدا در قلب ها نمی شود

فاصله ظاهری مانع از زنده ماندن نام سیدالشهدا در قلب ها نمی شود