مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:552020-09-30سياسي

مواسات سند معرفی ایران اسلامی به نسل های آینده است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رزمایش مواسات به عنوان سندی برای معرفی ایران اسلامی به آیندگان در تاریخ ثبت خواهد شد لذا باید تلاش خود را برای ایثار و انفاق به کار بگیریم.

- ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رزمایش مواسات به عنوان سندی برای معرفی ایران اسلامی به آیندگان در تاریخ ثبت خواهد شد لذا باید تلاش خود را برای ایثار و انفاق به کار بگیریم.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، 9 مهرماه، در آیین مشق احسان (پویش اهدای نوشت افزار به دانش آموزان مناطق کم برخوردار) که در سالن کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی برگزار شد، با اشاره به جایگاه و اهمیت کمک و مواسات در مکتب اسلام، اظهار کرد: در آیات و روایات تأکید بر آن است تا ازآنچه که علاقه دارید به نیازمندان ببخشید و کمک کردن از این بخش اموال بسیار تأکید شده است.

وی فدا کردن جان درراه خدا را از نمونه های این آیات بیان کرد و گفت: با فدا کردن جان به عنوان محبوب درراه محبوب تر که همان خدا بوده، انقلاب ماندگار شد و در پی این خون ها عزتمند و متحد با یکدیگر در صحنه های مختلف حضور پیدا می کند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: انفاق دارای ارزش و لذت معنوی بسیار است به نحوی که به عنوان یکی از درس های اخلاق اسلامی مطرح شده و برای موفقیت در این درس باید محبوب های خود را فد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواسات سند معرفی ایران اسلامی به نسل های آینده است

مواسات سند معرفی ایران اسلامی به نسل های آینده است