مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-30سياسي

پرداخت تسهیلات دردی از مشکلات اقامتگاه های بوم گردی دوا نمی کند


دبیر و عضو جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی گفت: نه تنها تسهیلات دردی از مشکلات اقامتگاه های بوم گردی دوا نمی کند؛ بلکه در این شرایط پرداخت اقساط بر مشکلاتشان می افزاید.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر و عضو جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی گفت: نه تنها تسهیلات دردی از مشکلات اقامتگاه های بوم گردی دوا نمی کند؛ بلکه در این شرایط پرداخت اقساط بر مشکلاتشان می افزاید.

آزاده زارعی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اگرچه با تلاش های صورت گرفته گردشگران خارجی با مقصد مستقیم به برخی اقامتگاه های بوم گردی حتی در شهرهای کوچک می آمدند، اما کرونا به صنعت گردشگری به خصوص بوم گردی ها ضربه بسیاری وارد کرد و اکنون بسیاری از بخش های گردشگری ضربه پذیر شدند.

وی بیان کرد: 40 درصد کسانی که به سمت صنعت بوم گردی آمدند شغل دیگری ندارند و تنها منبع درآمدشان همین بوم گردی است، به این جهت همان ابتدا وام هایی را از 100 تا 300 میلیون تومان دریافت کرده اند.

عضو جامعه حرفه ای اقامتگاه های بوم گردی خراسان رضوی ادامه داد: اگرچه دولت در ابتدا برای بازپرداخت تسهیلات، مدت زمان سه ماه را تنفس داد و بعد از این مدت پرداخت شروع شد، اما از این زمان به بعد فقط یک تا دو هفته توانستیم اقامتگاه های بوم گردی را باز نگه داریم و مجددا به خاطر کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات دردی از مشکلات اقامتگاه های بوم گردی دوا نمی کند

پرداخت تسهیلات دردی از مشکلات اقامتگاه های بوم گردی دوا نمی کند