مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:002020-09-30سياسي

بازدید امیر سیاری از نمایشگاه دستاورد های صنایع دفاع


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح از نمایشگاه .

- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح از نمایشگاه دوسالانه دستاورد های تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح از نمایشگاه دوسالانه دستاورد های تحقیقاتی و تجهیزاتی این سازمان بازدید کرد.

امیر دریادار سیاری در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: آنچه امروز در صنایع دفاع می بینیم، تامین مناسب نیازمندی های تجهیزاتی نیرو های مسلح است.

وی افزود: برای پی بردن به اهمیت موضوع باید وضعیت تولید تجهیزات نظامی مان را از سال 57 تا 99 مقایسه کرده و ببینیم که در آن زمان ما در چه جایگاهی بودیم و نیازمان برای تامین سلاح و مهمات چگونه بود و امروز در چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید امیر سیاری از نمایشگاه دستاورد های صنایع دفاع

بازدید امیر سیاری از نمایشگاه دستاورد های صنایع دفاع