مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-30سياسي

دلایل بالا بودن آمار طلاق در خرم دره چیست؟


علاوه بر مهاجرپذیر بودن، نبود دفتر طلاق در برخی شهرها نیز به افزایش آمار طلاق خرم دره دامن می زند.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: علاوه بر مهاجرپذیر بودن، نبود دفتر طلاق در برخی شهرها نیز به افزایش آمار طلاق خرم دره دامن می زند.

حجت محمدی صبح امروز (9 مهرماه) در جلسه شورای اداری شهرستان خرم دره با اشاره به افزایش روند شیوع کرونا در کشور، تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی نباید اجازه حضور افراد بدون ماسک در اداره زیر نظر خود دهند و کارمندان نیز باید نسبت به رعایت این موضوع پایبند باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های خرم دره، ابهر و زنجان اغلب در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، یادآور شد: خرم دره بیش از 13 هزار دانش آموز و 1000 معلم دارد که برای حفظ سلامت آن ها نباید از هیچ اقدام بهداشتی در مدارس دریغ شود.

این مسئول با اشاره به اینکه خرم دره به دلیل واقع شدن در دل یک شهرستان دیگر شرایط خاصی دارد، اظهار کرد: به علت نزدیکی مسافت تنها بیمارستان خرم دره پذیرای بیمارانی از شهرهای هیدج، صایین قلعه و سلطانیه و 18 روستای هم جوار است که همین امر سبب افزایش آمارهای این شهرستان می شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی در حال حاضر از مهم ترین دغدغه هایی که در حال حاضر بیمارستان بوعلی با آن دست و پنجه نرم می کند، کمبود فضا است که در این دوران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل بالا بودن آمار طلاق در خرم دره چیست؟

دلایل بالا بودن آمار طلاق در خرم دره چیست؟