مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:352020-09-30سياسي

اعتراض معلمان نهضت سوادآموزی به بی عدالتی ها در استخدام است


اعتراض معلمان نهضت سوادآموزی بر بی عدالتی هاست و 4 گروه خرید خدماتی ها، مربیان پیش دبستانی، سرباز معلمان و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی برای استخدام در آموزش و پرورش بلاتکلیف هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 9 مهر) در مخالفت با رد گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب 13 شهریور 97 و قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: اعتراض معلمان نهضت سوادآموزی به بی عدالتی هاست و 4 گروه خرید خدماتی ها، مربیان پیش دبستانی، سرباز معلمان و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی بلاتکلیف هستند.

  وی افزود: در دوره قبل مجلس برای نهضتی ها یک آزمون داخلی نه استخدامی برگزار شد که اول آزمون داخلی دهند و بعد در دوره آموزشی شرکت کنند و در نهایت از مرحله آزمون استخدامی بگذرند و این به معنی حذف آزمون استخدامی نیست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این افراد بین 10 تا 18 سال سابقه کار دارند که ماهانه صرفاً 400 تا 500 هزار تومان حقوق دریافت می کنند و به امید استخدام در دورترین روستاها مشغول خدمت رسانی هستند، اما اکنون به دنبال یک اشتباه ساده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض معلمان نهضت سوادآموزی به بی عدالتی ها در استخدام است

اعتراض معلمان نهضت سوادآموزی به بی عدالتی ها در استخدام است