مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-30اقتصادي

مجلس برای حل مشکل مسکن پیشگام شده است


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مؤثر مجلس در تعدیل بازار مسکن، گفت: مجلس در حل مشکلات حوزه مسکن و التهاباتی که در آن وجود دارد پیشگام شده و اقداماتی نیز در دست اقدام دارد.

- حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فشارهای اقتصادی حاکم بر ملت، اظهار کرد: شرایط کشور شرایط ویژه ای است و کشور در شرایط جنگی تمام عیار قرار دارد.

وی با اشاره به کاهش درآمدهای دولت، افزود: در کشور نفت فروخته می شود اما پول نمی تواند وارد کشور شود و می توان گفت در شرایط مناسبی در این حوزه نیستیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد دولت درزمینه اقتصادی، گفت: دولت کنونی نیز کم کار و فاقد برنامه های اقتصادی است و به راحتی نمی تواند از پس مشکلات اقتصادی بربیاید.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با اشاره به جایگاه مجلس در بعد نظارت بر دولت نیز گفت: مجلس در مقام اجرا نیست بلکه یک مقام نظارتی است و در شرایط خاص می تواند تصمیماتی را بگیرد و از دولت توضیحاتی بخواهد.

صفری با اشاره به نقش مؤثر مجلس در تعدیل بازار مسکن، بیان کرد: مجلس در حل مشکلات حوزه مسکن و التهاباتی که در آن وجود دارد پیشگام شده و اقداماتی نیز در دست اقدام دارد تا بتواند علاوه بر کاهش قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس برای حل مشکل مسکن پیشگام شده است

مجلس برای حل مشکل مسکن پیشگام شده است