مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-30سياسي

وزارت صمت در خط مقدم مبارزه با تحریم است/ رشد قابل ملاحظه در تولید داشتیم


وزارت صمت یکی از وزارتخانه هایی است که در خط مقدم شرایط مبارزه با تحریم است و بار مسئولیت تأمین کالاهای اساسی و ضروری و بخش بزرگی از بار تولید را بر دوش دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در جلسه هییت دولت با اشاره به انتخاب وزیر صمت در جلسه روز گذشته مجلس شورای اسلامی، گفت: از امروز وزیر صمت که در مسئولیت سنگینی مشخص شده و بار مسئولیت را به دوش گرفته است.

وزارت صمت یکی از وزارتخانه هایی است که در خط مقدم شرایط مبارزه با تحریم است و بار مسئولیت تأمین کالاهای اساسی و ضروری و بخش بزرگی از بار تولید را بر دوش دارد؛ البته وزارت کشاورزی هم در بخش مربوط به خودش نیز مسئولیت تولید دارد.

وی افزود: 4 مسئله که از مسئولیت های اصلی امروز در وزارت صمت است و در حکمی که من دیروز صادر کردم سیاست هایی که وزارت صمت باید دنبال کند را به پیوست ابلاغ کردم.

اولی در بخش جهش تولید است که همه مسئولیت داریم و باید این شعار را محقق کنیم و حرکت ما در زمینه تولید هم باید بهتر باشد.

روحانی خاطر نشان کرد: علی رغم مسئله برای ما به وجود آورده است، نسبت به تولید در سال گذشته در بسیاری از بخش های صنعتی شاهد رشد هستیم؛ از کالاهای مهم تولیدی مثل فولاد و پتروشیمی تا لوازم خانگی و خودرو رشد داشتیم و امسال تولیدش نسبت به 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت در خط مقدم مبارزه با تحریم است/ رشد قابل ملاحظه در تولید داشتیم

وزارت صمت در خط مقدم مبارزه با تحریم است/ رشد قابل ملاحظه در تولید داشتیم