مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-30سياسي

تاکید وزرای کشاورزی ایران و جمهوری آذربایجان برای توسعه همکاری


ایران و آذربایجان در نشست وزرای کشاورزی دو کشور که به صورت مجازی برگزار شد، برای توسعه همکاری های کشاورزی اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در نشست مشترک با وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: رییس جمهور ایران تاکید بر گسترش روابط اقتصادی ایران و آذربایجان دارد و ما معتقدیم زمینه های اقتصادی فرهنگی و اقتصادی بسیار متنوعی بین ایران و آذربایجان وجود دارد.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی ایران آمادگی خود را برای هرگونه بحث و تبادل نظر در خصوص مسائل مشترک کشاورزی و اجرایی سازی تفاهم نامه های در دست اقدام را به وزیر کشاورزی جمهوری آذربایجان اعلام می کند.

وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با اصلاح سند همکاری ایران و جمهوری آذربایجان که در سال 1374 (1995) به امضا دو کشور رسیده است، تصریح کرد: بخشی از سند که در خصوص سلامت مواد غذایی بوده آماده است و پیش نویس آن به جمهوری آذربایجان تقدیم می شود تا در قالب سند به امضا برسد.

وی افزود: در رابطه با توسعه همکاری های علمی و تحقیقاتی آمادگی کامل داریم و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ایران که زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی ایران است، بیش از 3 هزار پژوهشگر دارد که می توانند در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید وزرای کشاورزی ایران و جمهوری آذربایجان برای توسعه همکاری

تاکید وزرای کشاورزی ایران و جمهوری آذربایجان برای توسعه همکاری