مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-30سياسي

یکسان دانستن معلمان حق التدریس با تازه واردان دانشگاه فرهنگیان ظلم است


نماینده خلخال در مجلس با اشاره به تجارب 15 ساله تدریس معلمان حق التدریس در روستاها و با 800 هزار تومان حقوق گفت: نباید آنها را با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که تازه وارد هستند برای استخدام در آموزش پرورش یکسان بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدغنی نظری نماینده خلخال در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 9 مهر 99) در جلسه علنی مجلس و در مخالفت با گزارش کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در مورد در طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب 13 شهریور 1397 به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش پرورش اظهار داشت: همه ما از تبعیض در حق حق التدریس ها آگاه هستیم و ما باید صدای آنها را بشنویم.

وی افزود: آیا آن روزی که اولویت نظام مقدس جمهوری اسلامی حذف بیسوادی بود، از ظرفیت این افراد استفاده کردیم آیا باید هم اکنون در حق آنها جفا کنیم؟  نماینده خلخال در مجلس تصریح کرد: فردی که 15 سال است در دور افتاده ترین روستاها و با 800 هزار تومان حقوق تدریس کرده اند و برخی از آنها به 15 روستا رفته اند با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که تازه وارد هستند برای جذب در آموزش پرورش یکسان بزنیم؟ نظری گفت: اگر معلمان حق التدریس صلاحیت دارند چرا برای استخدام آنها کاری صورت نمی گیرد و اگر  هم صلاحیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکسان دانستن معلمان حق التدریس با تازه واردان دانشگاه فرهنگیان ظلم است

یکسان دانستن معلمان حق التدریس با تازه واردان دانشگاه فرهنگیان ظلم است