مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-30اجتماعي

تاکسی های متخلف را به سامانه 137 معرفی کنید


مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد گفت: تمام مسافران تاکسی ها بایستی ماسک همراه داشته باشند و تنها دو نفر در صندلی عقب بنشیند در غیر این صورت مردم این تخلفات را به سامانه 137 گزارش دهند.

- مسعود ارمغان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل پاییز و بالا رفتن احتمال گرفتار شدن مردم به بیماری کووید 19و آنفلوآنزا،  نظارت بر نحوه اجرای دستور العمل های بهداشتی در تاکسی ها تشدید می شود.

وی با بیان اینکه چهار گشت این سازمان در خرم آباد به خوبی بر عملکرد تاکسی داران نظارت می کنند، افزود:با توجه به تاکید ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا جهت استفاده از ماسک در تاکسیها و نشستن تنها دو نفر در صندلی عقب عوامل گشتی و نظارتی این سازمان به طور جدی و بیش از پیش بر رعایت و اجرای آنان نظارت دارند و مردم می توانند تخلفات احتمالی را به سامانه 137 گزارش دهند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری خرم آباد بیان کرد: شهر خرم آباد حدود دو هزار و 400 تاکسی دارد که بیشتر آن ها دوگانه سوز هستند همچنین پس از گران شدن بنزنین 100 تاکسی برای دوگانه سوز شدن ثبت نام کرده اند.

ارمغان در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: فرآیند دو گانه سوز کردن این خودروها با توجه به حجم بالایی که در سطح کشور برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های متخلف را به سامانه 137 معرفی کنید

تاکسی های متخلف را به سامانه 137 معرفی کنید