مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-30سياسي

ایجاد قدمگاه صالحیه با حذف زوائد فیزیکی از میدان تجریش


شهردار منطقه یک تهران از آغاز به کار ساماندهی میدان تجریش و خیابان شهرداری به منظور اجرای پروژه قدمگاه صالحیه خبر داد و گفت: این پروژه ظرف هفته آینده آغاز به کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران از آغاز به کار ساماندهی میدان تجریش و خیابان شهرداری به منظور اجرای پروژه قدمگاه صالحیه خبر داد و گفت: این پروژه ظرف هفته آینده آغاز به کار می کند.

وی با اشاره به اینکه تکیه تجریش از نظر شکل بنایی نیاز به مرمت ندارد و در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد، اظهار داشت: این تکیه متولیان خاص خودش را دارد و سازمان اوقاف به عنوان دستگاه اجرایی نظارت کاملی بر شرایط این اثر تاریخی مذهبی دارد.

موسوی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران به منظور ساماندهی محیط پیرامونی این اثر، حذف زوائد فیزیکی را در خیابان شهرداری در دستور کار قرار داده است.

شهردار منطقه یک همچنین یادآور شد: معرفی تکایا، پیرغلامان و هیئات مهم منطقه با توجه به تقارن هفته تهران با ایام اربعین انجام می شود و اجرای شب تهران، پروژه موزه شمیران از جمله کارهای ماندگاری هستند که در این هفته آغاز به کار می کنند و ماهیت دائمی خواهد داشت.

موسوی در خصوص آخرین وضعیت توسعه خط 3 متروی تهران در این منطقه نیز گفت: حدود 5 ایستگاه جانمایی و پیش بینی شده است با مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قدمگاه صالحیه با حذف زوائد فیزیکی از میدان تجریش

ایجاد قدمگاه صالحیه با حذف زوائد فیزیکی از میدان تجریش