مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-30سياسي

احداث مسجد در کوی فردوس همدان/ 5 مسجد ترمیم می شود


مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان از ترمیم 5 مسجد در سطح استان همدان خبر داد و گفت: در کوی فردوس همدان که فاقد مسجد بود، توسط یک خیر مسجدی ساخته می شود.

- حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه ستاد اقامه نماز برنامه های خود را طی 6 ماه گذشته سال جاری در سه محور برنامه ریزی کرده است اظهار کرد: نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی، فعالیت های فرهنگی و آموزشی و کارهای مدیریتی ستاد نماز از جمله این برنامه هاست.

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز یک دستگاه نظارتی است افزود: یکی از فعالیت های مهم ستاد هماهنگی، برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی دستگاه های اجرایی در حوزه برنامه های توسعه وترویج اقامه نماز است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایشان در سیزدهمین  اجلاس سراسری نماز تاکید داشتند ستادهای اقامه نماز باید فعالیت های نماز دستگاه های اجرایی را مورد ارزیابی قرار دهند گفت: بر این اساس ارزیابی از دستگاه ها از سوی ستاد در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی ستاد از دستگاه های اجرایی، توافقنامه هایی است که بین ستاد اقامه نماز کشور و عالی ترین مقام دستگاه اجرایی، سازمان ها و نهادها منعقد شده است افرود: بر این اساس دستگاه های اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مسجد در کوی فردوس همدان/ 5 مسجد ترمیم می شود

احداث مسجد در کوی فردوس همدان/ 5 مسجد ترمیم می شود