مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-30بين الملل

هدف از اتهام زنی ها علیه حشد شعبی زیر سؤال بردن دستاوردهای آن است


مسئول اطلاع رسانی «حشد شعبی» عراق در سخنانی تأکید کرد که هدف اصلی از اتهام زنی ها علیه این گروه مقاومتی، زیر سؤال بردن دستاوردهای آن در نبرد با داعش است.

- مسئول اطلاع رسانی حشد شعبی عراق در سخنانی تأکید کرد که هدف اصلی از اتهام زنی ها علیه این گروه مقاومتی، زیر سؤال بردن دستاوردهای آن در نبرد با داعش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، صادق الحسینی مسئول اطلاع رسانی حشد شعبی عراق در استان دیالی به شایعه پراکنی ها علیه این گروه مقاومتی و اتهام زنی به آن واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اعلام کرد: هدف اصلی و اساسی از شایعه پراکنی علیه حشد شعبی و اتهام زنی به آن با هدف زیر سؤال بردن دستاوردهای امنیتی این گروه مقاومتی در نبرد با داعش است.

مسئول اطلاع رسانی حشد شعبی در دیالی همچنین یادآور شد: این شایعه پراکنی ها و اتهام زنی ها همچنین با هدف از بین بردن ثبات و امنیت عراق مطرح می شوند.

الحسینی در ادامه تصریح کرد: درحال حاضر شاهد هجمه های مغرضانه برخی طرف ها علیه حشد شعبی هستیم و تیمی متخصص در استان دیالی برای مقابله با شایعه پراکنان تشکیل شده است.

رسانه های وابسته به عربستان سعودی و ایالات متحده آمریکا طی روزهای اخیر در اقدامی برنامه ریزی شده و هماهنگ حشد شعبی را به عنوان عامل حملات راکتی اخیر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از اتهام زنی ها علیه حشد شعبی زیر سؤال بردن دستاوردهای آن است

هدف از اتهام زنی ها علیه حشد شعبی زیر سؤال بردن دستاوردهای آن است