مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-30اقتصادي

آقای روحانی خود شما گفتید ریشه مشکلات در مدیریت دولت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد می نویسد: ابتدای هفته جاری رییس جمهور منشأ همه جنایات و فشار هایی که بر مردم وارد می شود را آمریکا دانست و اعلام کرد: - یک روزنامه اصلاح طلب نوشت: روحانی درباره گرانی ها آدرس غلط می دهد و مسئولیت های دولت را هم گردن آمریکا می اندازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعتماد می نویسد: ابتدای هفته جاری رییس جمهور منشأ همه جنایات و فشار هایی که بر مردم وارد می شود را آمریکا دانست و اعلام کرد: یک عده ای به خاطر منافع غلط گروهی و باندی به مردم آدرس غلط ندهند.

آدرس صحیح واشنگتن دی سی کاخ سفید است و آن هایی که داخل این ساختمان هستند این همه جنایات علیه ملت ایران روا داشته اند.

این صحبت ها در حالی عنوان شد که رییس جمهور در سال 92 و پیش از انتخابات ریشه مشکلات کشور را در مدیریت و ناکارآمدی دولت می دید.

آخرین گزارش ارایه شده توسط مرکز آمار درخصوص تورم (که برخی اقتصاددانان آن را دستوری و فارغ از واقعیات درون جامعه می خوانند) بیانگر افزایش 31/5 درصدی قیمت کالا های خوراکی در یک سال منتهی به شهریور سال جاری و افزایش 35/9 درصدی قیمت کالا ها و خدمات غیرخوراکی است.

این افزایش قیمت ها در شرایطی رقم خورده که از ابتدای فروردین 97 و بر اساس آنچه مجموعه دولت تصمیم گرفت، تمام کالا های اساسی با نرخ ارز 4200 توم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی خود شما گفتید ریشه مشکلات در مدیریت دولت است

آقای روحانی خود شما گفتید ریشه مشکلات در مدیریت دولت است