مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 23:452020-09-29اقتصادي

مشهد با معضل سرقت از دکل های برق مواجه نیست


مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: در شهر مشهد به دلیل استفاده از کابل های خودنگهدار با معضل سرقت از دکل ها و سرقت برق مواجه نیستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد گفت: در شهر مشهد به دلیل استفاده از کابل های خودنگهدار با معضل سرقت از دکل ها و سرقت برق مواجه نیستیم.

علیرضا کاشی در گفت وگو با ایسنا در خصوص استفاده از کابل های خودنگهدار در شهر مشهد اظهار کرد: در شهر مشهد حدود چهار تا پنج سال است که 7000 کیلومتر سیم های مسی جمع شده و به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

ما اولین شهر در کشور هستیم که تحت هیچ شرایطی سیم مسی در دکل ها نداریم.

وی افزود: از مزایای کابل های خودنگهدار می توان به حفاظت از محیط زیست به دلیل عدم قطع درختان و عدم امکان سرقت از این کابل ها اشاره کرد؛ یعنی امکان سرقت سیم از این کابل ها وجود ندارد و امکان گرفتن برق غیر مجاز نیز بسیار کم شده است؛ بنابراین به سادگی نمی توان اقدام به سرقت از این کابل ها نمود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق مشهد در خصوص عدم خاموشی از پیش تعیین شده در مشهد عنوان کرد: خاموشی هایی که گاهی برای مشترکین اتفاق می افتد، به دو دلیل رخ می دهد.

اول خاموشی با برنامه است که شرکت برق قبل از خاموشی به مردم اعلام می کند در تاریخ مذکور در ساعت های تعیین شده قرار بر قطع شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد با معضل سرقت از دکل های برق مواجه نیست

مشهد با معضل سرقت از دکل های برق مواجه نیست