مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 22:052020-09-29سياسي

وضعیت لرستان در بحث کرونا خوب نیست/ مدارس را با کوچکترین خطری تعطیل می کنیم


معاون استاندار لرستان به وضعیت استان از لحاظ بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: وضعیت استان مناسب نیست و رعایت مردم اجتناب ناپذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمود ثمینی در جلسه شورای اطلاع رسانی لرستان، با اشاره به فضاسازی معاندین علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمنان انقلاب چون اعتقادی به اصل نظام ندارند با دولت به مخالفت بر می خیزند.

   وی با تاکید بر حل مشکلات اقتصادی مردم گفت: مردم به لحاظ اقتصادی تحت فشار هستند و دولت اقدامات، تدابیر و پیگیری هایی را انجام می دهد که لازم است امورات انجام شده و در حال انجام، اطلاع رسانی شود.

  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها، گفت: شورای اطلاع رسانی لازم است در خصوص تورم، گرانی و پدیده گرانفروشی که موجبات نارضایتی مردم را فراهم آورده است، اقدامات دولت را درست و شفاف به مردم برساند.

  ثمینی با تاکید بر انجام برخورد قاطع با گران فروشی، گفت: اگر در جایی گرانفروشی غیر منصفانه، خودسرانه و بی پروا انجام شده باشد، حتما برخورد لازم اعمال می شود چون مردم باید پاسخ عملی ما را ببینند.

  معاون استاندار لرستان با اشاره به است و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب بکار گرفته و اگر کوچکترین خطری در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت لرستان در بحث کرونا خوب نیست/ مدارس را با کوچکترین خطری تعطیل می کنیم

وضعیت لرستان در بحث کرونا خوب نیست/ مدارس را با کوچکترین خطری تعطیل می کنیم