مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 21:202020-09-29دانش

هیئت های اندیشه ورز شهرداری قم تشکیل می شود


رییس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: هیئت های اندیشه ورز (اتاق فکر شهرداری قم) با مراکز علمی و پژوهشی استان و با مشارکت دانشگاه قم و پردیس فارابی دانشگاه تهران تشکیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایون یزدان پناه با اشاره به تلاش های شهرداری قم در جهت هوشمندسازی و بهره گیری از ظرفیت های پژوهشی و علمی استان و کشور، اظهار داشت: معضلات و مشکلات شهری با ارائه راهکارهای علمی قابل رفع هستند.

رییس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم افزود: در این راستا اتاق های فکر شهرداری با همکاری مراکز علمی و پژوهشی و با مشارکت دانشگاه قم و پردیس فارابی تهران تشکیل شده و در حال گسترش می باشد.

یزدان پناه تصریح کرد: نشست های متعددی در چند حوزه مهم مدیریت شهری برگزار شده است که از این میان موضوعاتی چون خدمات شهری، حمل و نقل شهری و همچنین مدیریت و برنامه ریزی شهر، به عنوان مسائل مهم و محوری پیشتاز بوده اند و در هیئت های اندیشه ورز مورد بررسی علمی قرار گرفته اند وی عنوان کرد: موضوعات و مسائل مهم دیگری همچون فنی، عمرانی، درآمد پایدار و اقتصاد شهری، فرهنگی، اجتماعی و همچنین شهرسازی و معماری شهری نیز از جمله مواردی هستند که در هیئت های اندیشه ورز مربوطه مورد بررسی های علمی و پژوهشی قرار خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های اندیشه ورز شهرداری قم تشکیل می شود

هیئت های اندیشه ورز شهرداری قم تشکیل می شود