مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-29سياسي

اجرای طرح آبخیزداری در شهرستان تالش


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش از اجرای چندین طرح آبخیزداری در نقاط مختلف حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش در حاشیه بازدید رییس شورای عالی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از پروژه های آبخیزداری این شهرستان اظهار کرد: با توجه به اثرات چشمگیر  فعالیت های آبخیزداری در تثبیت خاک، کاهش سیلاب و حفظ و احیا پوشش جنگلی،  استمرار اجرای این طرح ها اعم از احداث بندهای رسوب گیر و دیواره حائل ضروری است.

  جابر حسینی همچنین عملیات بیولوژیک شامل نهال کاری، بذرپاشی، کپه کاری، قرق، احداث چپر بر روی دامنه های پرشیب را از دیگر عوامل  مؤثر بر کنترل سیلاب و کاستن از خطرات و خسارت های جانی و مالی برشمرد.

وی با اشاره به اجرای طرح آبخیزداری در ییلاقات خطبه سرا، تمشه لانه، ییلاقات مریان، مراتع قره گل و کبود مهر حوزه آق اولر ، ییلاقات سله یوردی، ییلاقات ناو و کیاره و غیره در سنوات گذشته و سال جاری افزود: برای اجرای کامل و نتیجه بخش بودن اجرای عملیات آبخیزداری، بر اساس فهرست بهای آبخیزداری 1399 در حوزه های خطبه سرا، کرگانرود، ناو اسالم  بیش از شش میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آبخیزداری در شهرستان تالش

اجرای طرح آبخیزداری در شهرستان تالش