مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 21:052020-09-29دانش

توسعه نجومی آموزش آن لاین ایران به برکت کرونا!


اگر روزی می گفتند آموزش آن لاین در دانشگاهها و موسسات آموزشی ایران در عرض 6 ماه نجومی رونق گرفته و در صدر توسعه یافته های جهان قرار گرفته کمتر کسی باور می کرد چرا که نه زیرساختهای آموزش آنلاین در ایران به صورت فراگیر توسعه یافته و نه حداقل سرعت اینترنت .

- ایسنا/اردبیل اگر روزی می گفتند آموزش آن لاین در دانشگاهها و موسسات آموزشی ایران در عرض 6 ماه نجومی رونق گرفته و در صدر توسعه یافته های جهان قرار گرفته کمتر کسی باور می کرد چرا که نه زیرساختهای آموزش آنلاین در ایران به صورت فراگیر توسعه یافته و نه حداقل سرعت اینترنت در آن درست و حسابی است اما حالا به برکت کرونا شده، بستر ارتباطی هر روزه استاد و دانشجو با همه چالشهایش! امکان پذیر شده هر چند با دردسر فراوان؛ یک دانشجویی در فراگیری دروس تخصصی به صورت ان لاین با مشکل مواجه شده و دانشجویی دیگر در روستاست و اینترنت پرسرعت ندارد؛ دانشجویی دیگر از هزینه های بالای اینترنت می نالد و دیگری از قطعی گاه و بی گاه اینترنت در هنگام تدریس استاد.

گروهی هم از دانشجویان هم راضی به تداوم آموزش آن لاین با همه سختی هایش هستند، دست کم تا زمانی که کرونا راه به راه جان می گیرد.

از آن سو استادان دانشگاه هم راضی اند و هم ناراضی از وضع موجود؛ راضی به تنفس برای به روز کردن دانش خود در ایام قرنطینه کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه نجومی آموزش آن لاین ایران به برکت کرونا!

توسعه نجومی آموزش آن لاین ایران به برکت کرونا!