مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 18:252020-09-29فرهنگي

توزیع بیش از 21 هزار جلد کتاب در ایلام


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: در شش ماهه اول سال جاری، بیش از 21 هزار جلد کتاب در استان ایلام اهدا و توزیع شده است.

- عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در شش ماهه اول سال جاری، بیش از 21 هزار جلد کتاب در موضوعات مذهبی، ادبی، دفاع مقدس، هنری، ورزشی، تخصصی، علمی، سیاسی و اجتماعی به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال از سوی کتابسرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا و توزیع شده است.

وی افزود: یکی از سیاست های این اداره کل، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق محروم و حاشیه ای بوده که خوشبختانه توسط تسهیلگران و تلاشگران این حوزه اقدامات خوب و مناسبی انجام و کتاب و اقلام فرهنگی به این عزیزان اهدا و توزیع شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، گفت: چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان، ویژه آثار منتشر شده در سال 98 با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار می شود.

خودآموز ادامه داد: برگزاری این دوره جایزه کتاب سال ایلام، فرصتی مناسب برای بروز استعدادها، معرفی و کشف قابلیت ها و پتانسیل های ادبی ناشران و مؤلفان است که علاوه بر معرفی آثار به مخاطبان، اعتباری معنوی و ارزشمند برای ناشران و مولفان برگزیده به دنبال خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 21 هزار جلد کتاب در ایلام

توزیع بیش از 21 هزار جلد کتاب در ایلام