مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:352020-09-29اجتماعي

نگران افزایش فوتی های کرونا در هفته های آینده هستیم


استاندار کرمانشاه از آمادگی برای مقابله با کرونا در فصل پاییز خبر داد و گفت: نگران افزایش آمار فوتی های کرونا در هفته های آینده هستیم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از آمادگی برای مقابله با کرونا در فصل پاییز خبر داد و گفت: نگران افزایش آمار فوتی های کرونا در هفته های آینده هستیم.

هوشنگ بازوند در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه که امروز( 8 مهر) با حضور رییس جمعیت هلال احمر کشور برگزار شد، اشاره ای به وضعیت بیماری کرونا در کرمانشاه داشت و با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری نقشه راهی برای کرمانشاه در نظر گرفته شد، افزود: برای بستری شدن هزار نفر و تولید روزانه 250 تا 300 هزار عدد ماسک در روز در استان برنامه ریزی کردیم.

وی ادامه داد: با همراهی که خود مردم داشتند خوشبختانه به پیک خطرناک بیماری نرسیدیم و در اوج پیک دوم که در تیرماه رخ داد، تعداد بستری های استان به 468 نفر رسید.

استاندار کرمانشاه همچنین درباره شیوع پیک سوم در استان ابراز نگرانی کرد و یادآور شد: امیدواریم با انسجامی که بین همه بخش ها شکل گرفته و با همکاری خود مردم، پیک سوم را با کمترین خسارت جانی پشت سر بگذاریم.

بازوند وضعیت کنونی کرونا در کرمانشاه را مانند بسیاری از استان های قرمز دیگر کشور نامطلوب دانست و یادآور شد: اگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران افزایش فوتی های کرونا در هفته های آینده هستیم

نگران افزایش فوتی های کرونا در هفته های آینده هستیم