مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 17:252020-09-29دانش

کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو معلمان نتیجه ای جز تضعیف دانشگاه فرهنگیان ندارد


شمسینی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نیروی انسانی روح حاکم بر نهاد آموزش و پرورش را تشکیل می دهد و فرآیند تعلیم و تربیت نیازمند معلمانی است مجهز به سلاح تعهد و تخصص تا هدف منظور .

- دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: افزایش پذیرش معلمان از طریق ماده 28 و کاهش ظرفیت پذیرش دانشجوی چهارساله نتیجه ای جز تضعیف دانشگاه فرهنگیان ندارد.

شمسینی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: نیروی انسانی روح حاکم بر نهاد آموزش و پرورش را تشکیل می دهد و فرآیند تعلیم و تربیت نیازمند معلمانی است مجهز به سلاح تعهد و تخصص تا هدف منظور یعنی آموزش و پرورش دانش آموزان به احسن وجه صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت این موضوع باید به تربیت اصلی ترین رکن مورد نیاز این نهاد موثر، یعنی معلمان نگاه ویژه ای داشت و طبیعتا بدون برنامه ریزی، اشراف کامل به فضای موجود و آینده نگری دسترسی به اهداف مد نظر تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: متاسفانه در حال حاضر برنامه ریزی دقیق و مشخصی برای تربیت معلمان وجود ندارد و کمبود معلم یکی از اصلی تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو معلمان نتیجه ای جز تضعیف دانشگاه فرهنگیان ندارد

کاهش ظرفیت پذیرش دانشجو معلمان نتیجه ای جز تضعیف دانشگاه فرهنگیان ندارد