مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-29سياسي

مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در صومعه سرا برگزار نخواهد شد


معاون فرماندار صومعه سرا با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی، گفت: مراسم اربعین در صومعه سرا به صورت محدود و با رعایت دستور العمل ها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازغافل شدیم.

وی همچنین در ادامه افزود: با مواجه شدن پیک سوم کرونا همه آحاد جامعه مستلزم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و شستن مرتب دست هستند.

حیدری با بیان اینکه رعایت کردن پروتکل های بهداشتی نقش اساسی در پیشگیری ویروس کرونا دارد، بیان کرد: برای حفظ وضعیت سفید شهرستان نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان هستیم.

معاون سیاسی فرمانداری صومعه سرا با اشاره به بستری چهار بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی شهرستان، اظهار کرد: مردم باید هشدارها را جدی بگیرند و با رعایت اصول بهداشتی از گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

وی به نزدیک شدن مراسم اربعین حسینی اشاره و با بیان اینکه طبق دستور ستاد ملی کرونا هیچ گونه راهپیمایی به مناسبت اربعین حسینی برگزار نخواهد شد، گفت: مراسم اربعین حسینی در شهرستان صومعه سرا به صورت محدود و با حضور اندک عزاداران و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.

حیدری با بیان اینکه تمامی اصناف موظف به رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان هستند، اظهار کرد: گشت مشترک تیم های نظارتی، اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در صومعه سرا برگزار نخواهد شد

مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در صومعه سرا برگزار نخواهد شد