مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-29سياسي

مقیمی: اقدامات ما در مقایسه با جان فشانی شهدا و جانبازان ناچیز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مقیمی، با اعلام این که تکریم خانواده شهدا و جانبازان در فرهنگ هر ایرانی نهادینه شده است، وجود یادمان شهید گمنام در ایران خودرو را عامل برکت این شرکت توصیف کرد و گفت: - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس، در دیدار با فرزندان شهدا و جانبازان سرافراز شاغل در این شرکت ضمن تکریم آنان، از برگزاری نخستین کنگره ایثارگران و خانواده شهدای ایران خودرو پس از سپری شدن دوران کرونا در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرشاد مقیمی، با اعلام این که تکریم خانواده شهدا و جانبازان در فرهنگ هر ایرانی نهادینه شده است، وجود یادمان شهید گمنام در ایران خودرو را عامل برکت این شرکت توصیف کرد و گفت: به عنوان نخستین واحد صنعتی، میزبان شهیدی گمنام بوده ایم و از این برکت و رحمت به دور از نگاه سیاسی و مادی استفاده خواهیم کرد.

مقیمی با بیان این که اقدامات ما در مقایسه با جان فشانی شهدا و جانبازان ناچیز است، گفت: این عزیزان با همه وجود خود امنیت کنونی ما را تضمین کردند تا بتوانیم در آرامش و امنیت به کار و تولید ادامه دهیم.

وی شرایط کنونی کشور را در وضعیت جنگ اقتصادی دانست و افزود: تولید هر قطعه و محصول مانند موشک زمین به زمینی است که به سوی استکبار جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقیمی: اقدامات ما در مقایسه با جان فشانی شهدا و جانبازان ناچیز است

مقیمی: اقدامات ما در مقایسه با جان فشانی شهدا و جانبازان ناچیز است