مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-29پزشكي

4732 نفر در سمنان به کرونا مبتلا شدند


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به اینکه در مجموع چهار هزار و 732 نفر در مجموعه تحت مدیریت این دانشگاه به کرونا مبتلا شدند، گفت: - 262 نفر در این منطقه براثر کرونا فوت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر بیمارستان های این دانشگاه بستری شدند، افزود: دو هزار و 921 نفر نیز به صورت سرپایی شناسایی و در خانه قرنطینه شدند.

140 مورد بستری در مراکز درمانی سمنان ثبت شده است رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه تاکنون 262 نفر از این افراد جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: بر این اساس و با در نظر گرفتن درصد جمعیت، نرخ مرگ ومیر زیر شش درصد است.

دانایی با تأکید بر اینکه در حال حاضر 140 مورد بستری مثبت کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان ثبت شده است، یادآور شد: گزارش های مردمی با سامانه 190 توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان جمع آوری و در راستای ارتقا موارد و مسائل بهداشتی گام برمی داریم.

وی با اشاره به اینکه شرایط ازنظر بیماریابی نسبت به فوت بیماران، نسبت مطلوبی است و نشان از سرعت قابل قبول بیماریابی دارد، تصریح کرد: در حوزه دانشگاه سمنان، خدمات بسیار مطلوبی در حال ارائه است و در حال حاضر توان آی سی یو و تخت های بستری در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4732 نفر در سمنان به کرونا مبتلا شدند

4732 نفر در سمنان به کرونا مبتلا شدند