مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-29اقتصادي

سهام داران در مورد افزایش سرمایه سنگین آذرآب پاسخ کارشناسی بدهند


شورای اسلامی کار آذرآب با صدور جوابیه از سهام داران معترض خواسته است در مورد بی سابقه ترین افزایش سرمایه تاریخ بورس ایران و تحمیل هزینه استهلاک 540 میلیارد تومانی پاسخ کارشناسی بدهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، چندی پیش شرکت صنایع آذرآب از برنامه افزایش سرمایه 7600 درصدی از 2 محل آورده نقدی سهامداران و تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد.

این شرکت که با سرمایه ثبت شده 1000 میلیارد ریالی و نماد فاذر در بازار دوم بورس حاضر است در نظر داشت سرمایه فعلی را از محل آورده نقدی و تجدید ارزیابی سنگین دارایی ها از 100 به 7,700 میلیارد تومان برساند.

فاذر که در عملکرد سه ماهه سال مالی منتهی به 30/12/99 مبلغ 83,848 میلیون ریال زیان خالص شناسایی کرده است، با نظر هیئت مدیره به دنبال افزایش سرمایه 7600 درصدی (بیش از 70 برابر) است تا صرف اصلاح ساختار مالی، تأمین سرمایه در گردش، پرداخت سایر دیون ممتاز و پرداخت تسهیلات بانکی و جریمه معوق شود.

افزایش سرمایه یکی از اقداماتی است که می تواند به بهبود وضعیت مالی شرکت ها و از جمله آذرآب در شرایط فعلی کمک کند اما درصورتی که این کار بخصوص در روش تجدید ارزیابی دارایی ها بدون بررسی دقیق کارشناسی و با یک دیدگاه کوتاه مدت مقطعی صورت گیرد نه تنها این شرکت را در مسیر درستی قرار نمی دهد بلکه می تواند در آینده ای نه چندان دور منجر به بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام داران در مورد افزایش سرمایه سنگین آذرآب پاسخ کارشناسی بدهند

سهام داران در مورد افزایش سرمایه سنگین آذرآب پاسخ کارشناسی بدهند