مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-29سياسي

برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت/ مدافعان سلامت شهید جلیل یاسوج تجلیل می شوند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با حضور استاندار و در همایش اسوه های صبر و مقاومت از 20 همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر می شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با حضور استاندار و در همایش اسوه های صبر و مقاومت از 20 همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر می شود.

نادیا صداقت در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های دفتر امور زنان و خانواده استانداری در هفته دفاع مقدس، افزود: کمیته زن و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی برگزار می کند.

وی با بیان اینکه برای پیاده سازی هرچه بهتر این برنامه ها وظایف و برنامه هایی برای ادارات مصوب و مشخص شد، تصریح کرد: تعدادی از این برنامه ها عملیاتی و بخشی در حال اجرا است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت در هفته جاری اشاره و اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل های مربوط به این بیماری به صورت نمادین و با حضور استاندار از 20 همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی از سایر خانواده های تجلیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت/ مدافعان سلامت شهید جلیل یاسوج تجلیل می شوند

برگزاری همایش اسوه های صبر و مقاومت/ مدافعان سلامت شهید جلیل یاسوج تجلیل می شوند