مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-29اقتصادي

چرا ایستگاه متروی «برج میلاد» افتتاح نشد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام، درباره ایستگاه متروی برج میلاد که قرار بود در شهریور افتتاح شود، اظهار کرد: مشکل اوراق سال 97 که اواخر تیر ماه سال 98 فروخته شده و در بانک آینده مانده بود، - مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه دلیل افتتاح نشدن ایستگاه متروی برج میلاد در شهریور ماه را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علی امام، درباره ایستگاه متروی برج میلاد که قرار بود در شهریور افتتاح شود، اظهار کرد: مشکل اوراق سال 97 که اواخر تیر ماه سال 98 فروخته شده و در بانک آینده مانده بود، بعد از یکسال، در سال جاری حل شد، ولی متأسفانه منابع مالی دیر تزریق شد و روی این موضوع تأثیر گذاشت، اما در تلاش هستیم این ایستگاه تا نیمه آبان به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه درباره سرانجام وعده افتتاح 12 ایستگاه تا پایان سال جاری با توجه به وضعیت موجود، گفت: پیش از این اعلام کرده بودم برای اینکه 12 ایستگاه در مترو افتتاح شود لازم است پول اوراق سال های 97 و 98 و همچنین 50 درصد بودجه مصوب شهرداری تهران در سال جاری را داشته باشیم.

وی افزود: خوشبختانه اوراق سال 97 به سرانجام رسید و کار را حرکت داد، اوراق سال 98 که بانک عامل آن رفاه بود و 31 تیر امسال فروخته شد، هنوز وثیقه هایش تأمین و پول آزاد نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ایستگاه متروی «برج میلاد» افتتاح نشد؟

چرا ایستگاه متروی «برج میلاد» افتتاح نشد؟