مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-29اقتصادي

خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در استان خراسان رضوی به پایان رسید


مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: خرید تضمینی دانه های روغنی استان خراسان رضوی با خرید نزدیک به 9000 تن کلزا به پایان رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: خرید تضمینی دانه های روغنی استان خراسان رضوی با خرید نزدیک به 9000 تن کلزا به پایان رسید.

حمیدرضا نوری با اعلام این خبر اظهار کرد: خرید تضمینی کلزا در استان خراسان رضوی از تاریخ 20 اردیبهشت ماه آغاز شد که تا پایان فصل خرید این دانه های روغنی بالغ بر8997 تن کلزا در قالب 1584 محموله از کشاورزان خریداری و به کارخانجات طرف قرارداد جهت استحصال روغن تحویل داده شد.

وی افزود: قیمت خرید تضمینی این محصول در سال جاری 46 هزار و 602 ریال بوده که با توجه به افزایش 35 درصدی این قیمت نسبت به قیمت خرید تضمینی سال گذشته اقبال و توجه کشاورزان را به کاشت این دانه روغنی به دنبال داشته و باعث افزایش 20 درصدی خرید تضمینی کلزا در سال جاری شده است.

نوری ادامه داد: سال گذشته 457 کشاورز استان به کاشت کلزا اقدام کردند که در سال جاری با افزایش 84 درصدی این تعداد کشاورز کلزاکار به 841 نفر افزایش یافته اند.

مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ارزش ریالی محصولات خریداری شده 414 میلیارد ریال بوده که به طور کامل وجوه آن به حساب کلزاکاران واریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در استان خراسان رضوی به پایان رسید

خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در استان خراسان رضوی به پایان رسید