مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-29سياسي

دنا پلاس از شفافیت سبقت می گیرد


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متین فارابی؛ سه چهار سال است که لغت شفافیت تبدیل به پربسامدترین لغت در کلام نخبگان سیاسی اصولگرا شده است و در حال حاضر به عنوان راه حل اصلی تمامی مشکلات جمهوری اسلامی معرفی می شود.

- سه چهار سال است که لغت شفافیت تبدیل به پربسامدترین لغت در کلام نخبگان سیاسی اصولگرا شده است و در حال حاضر به عنوان راه حل اصلی تمامی مشکلات جمهوری اسلامی معرفی می شود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، متین فارابی؛ سه چهار سال است که لغت شفافیت تبدیل به پربسامدترین لغت در کلام نخبگان سیاسی اصولگرا شده است و در حال حاضر به عنوان راه حل اصلی تمامی مشکلات جمهوری اسلامی معرفی می شود.

انتخابات مجلس یازدهم اما جایی بود که شعار شفافیت بیشر از هر زمان دیگری تکرار می شد و بدنه اصولگرایان شفافیت را به عنوان شعار محوری خودشان مطرح می کردند.

نامزدهای اصولگرای مجلس یازدهم هم با طعنه زدن به نماینده های دوره دهم آنها را عده ای منافق می نامیدند که پای طرح شفافیت را امضا میکنند ولی به طرح رای نمی دهند.

در مقابل هم برخی از نمایندگان مجلس دهم اصولگرایان را عده ای موج سوار می دانستند.

مثلاً بهرام پارسایی نماینده شیراز و عضو فراکسیون امید گفته بود که : بهانه و حربه شفاف سازی الان به دست افرادی افتاده که خودشان اصلی ترین مخالفان شفاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنا پلاس از شفافیت سبقت می گیرد

دنا پلاس از شفافیت سبقت می گیرد