مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:502020-09-29اقتصادي

معادله 5 مجهولی دولت بر سر راه تولید/ دست تولیدکنندگان بسته است


یک تولید کننده بزرگ صنعت لبنیات کشور، گفت: تولیدکنندگان برای تولید باید معادله 5 مجهولی بانک مرکزی، تعزیرات، مالیات، وزارت صمت و سختی های تولید را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس غلامعلی سلیمانی در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با انتقاد از شرایط سخت تولیدکنندگان خطاب به وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: تولید کنندگان در کشور برای تولید باید معادله 5 مجهولی را حل کنند.

  این تولید کننده بزرگ مواد لبنی در کشور اظهار داشت: برای حل این معادله پنج مجهولی تولید کنندگان در بخش ارز با بانک مرکزی روبرو هستند و برای کالاهای اساسی با وزارت صمت، ضمن اینکه تولید کننده باید پاسخگوی سازمان تعزیرات هم باشد و برای پرداخت مالیات هم باید کالا تولید کند و با تمام این شرایط و سختی ها دست تولید کننده هم بسته است.

  وی افزود: به عنوان نماینده صنعت، از سال 96 تاکنون بارها در جلسات مختلف با حضور رییس جمهور و وزرا  شرکت کرده ام اما در هیچ کدام از این جلسات تصمیمی که منجر به نتیجه مثبت برای تولید کنندگان شود اتخاذ نشده است و حتی یک جواب مثبت نگرفته ام.

  این تولید کننده بزرگ صنعت لبنیات کشور گفت: می گویید صادرات کنید اما مشکلات فراوانی پیش روی صادرات است بدون اینکه راهکاری برای حل آن اندیشیده شود؛ باید کالا صادر کنیم و برای صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادله 5 مجهولی دولت بر سر راه تولید/ دست تولیدکنندگان بسته است

معادله 5 مجهولی دولت بر سر راه تولید/ دست تولیدکنندگان بسته است