مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-29بين الملل

حمایت اربیل از اقدامات نخست وزیر عراق برای مقابله با تهدیدات امنیتی


رییس و نخست وزیر منطقه کردستان عراق از اقدامات «مصطفی الکاظمی» برای تامین امنیت هیأت های دیپلماتیک و مقابله با تهدیدهای امنیتی حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیچروان بارزانی رییس منطقه کردستان عراق در دیدار با لورنزو جویرینی وزیر دفاع ایتالیا تصریح کرد که اقلیم با نگرانی تحولات امنیتی در عراق و هدف قرار گرفتن هیأت های دیپلماتیک را رصد می کند.

در بیانیه دفتر ریاست منطقه کردستان عراق که نسخه ای از آن در پایگاه خبری تقدم منتشر شد، آمده است: بارزانی در این دیدار با وزیر دفاع ایتالیا درباره اوضاع امنیتی عراق، تهدیدهای گروه های مسلح علیه هیأت های دیپلماتیک و نیروهای ائتلاف بین المللی و نیز تحرکات و تهدیدهای داعش رایزنی کرد.

بر اساس این بیانیه، دو طرف در این دیدار بر اهمیت و نیاز مستمر به اقدام مشترک علیه داعش در عراق تا شکست نهایی آن تاکید کردند و هر دو طرف درباره نیاز عراق و منطقه کردستان به کمک و حمایت ائتلاف بین المللی در این خصوص توافق نظر داشتند.

وزیر دفاع ایتالیا نیز تاکید کرد کشورش از منطقه کردستان حمایت خواهد کرد.

درباره تحولات جاری در عراق، رییس منطقه کردستان عراق گفت: اقلیم با نگرانی تحولات امنیتی در عراق و هدف قرار گرفتن هیأت های دیپلماتیک و تهدیدهای گروه های مسلح علیه این هیأت های دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت اربیل از اقدامات نخست وزیر عراق برای مقابله با تهدیدات امنیتی

حمایت اربیل از اقدامات نخست وزیر عراق برای مقابله با تهدیدات امنیتی