مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-29سياسي

مسیر ورودی به «شهرک فرهنگیان» همدان تغییر کند/‏شهروندان‬ معترضند


رییس شورای شهر همدان اصلاح مسیر ورودی شهرک «فرهنگیان» را ضروری دانست و گفت: شهروندان ساکن شهرک فرهنگیان به تغییرات ایجاد شده اعتراض دارند.

- همدان - رییس شورای شهر همدان اصلاح مسیر ورودی شهرک فرهنگیان را ضروری دانست و گفت: شهروندان ساکن شهرک فرهنگیان به تغییرات ایجاد شده اعتراض دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مسعود عسگریان ظهر سه شنبه در چهل و پنجمین جلسه صحن شورای شهر همدان افزود: بر اساس اظهار نگرانی و گلایه شهروندان ساکن شهرک فرهنگیان مبنی بر مسدود شدن مسیر ورودی شهرک از سمت میدان عاشورا، اهالی این منطقه با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند که از جمله آن طولانی شدن مسیر ورودی به شهرک بر مبنای مصوبه اخیر شورای ترافیک شهرستان است.

عسگریان اضافه کرد: بنا به اظهار شهروندان و رانندگان تاکسی و ون های خطوط مسافربری 5.

5 کیلومتر به پیمایش این مسیر اضافه شده است ؛ به همین دلیل با هماهنگی فرماندار شهرستان همدان، معاون فنی عمرانی و حمل ونقل و ترافیک شهرداری و مدیر منطقه 4 شهرداری همدان، بازدید میدانی از این مسیر داشتیم.

وی یادآور شد: در این بازدید مقرر شد شهرداری طرح اصلاح مسیر ورودی به شهرک را تهیه کند و در جلسه فوق العاده شورای ترافیک شهرستان با حضور فرماندار شهرستان همدان مورد بررسی و تجدیدنظر قرار داده شود تا ضمن اینکه شهردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ورودی به «شهرک فرهنگیان» همدان تغییر کند/‏شهروندان‬ معترضند

مسیر ورودی به «شهرک فرهنگیان» همدان تغییر کند/‏شهروندان‬ معترضند