مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:252020-09-29سياسي

حرف اول کارآفرینی را در کشور می زنیم


رییس کانون کارآفرینی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه حرف اول کارآفرینی را در کشور می زند، اما از مسئولین کسی به فکر کارآفرینی نیست.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کانون کارآفرینی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه حرف اول کارآفرینی را در کشور می زند، اما از مسئولین کسی به فکر کارآفرینی نیست.

سجاد سنجابی در نشست اعضای هیات امنای کانون کارآفرینی استان کرمانشاه که امروز(8 مهر) برگزارشد، با انتقاد از بی توجهی مدیران استان به حوزه کارآفرینی، اظهارکرد: در کشور حرف اول کارآفرینی را می زنیم، اما متاسفانه از مدیران ما جز مدیران ارشد استان، کسی به کارآفرینی توجهی نمی کند.

وی تصریح کرد: کارآفرینان در کرمانشاه برای اینکه کارشان را راه اندازی کنند، منتظر کمک کسی نمی مانند و همین مسئله باعث شده تا در کشور شاخص باشند و بتوانیم کرسی ملی این حوزه را برای استانمان بگیریم.

رییس کانون کارآفرینی کشور اضافه کرد: با این شرایط، از مدیران استان کسی هیچ کاری از ما نمی خواهد و زمانی هم که نامه به آنها می دهیم و درخواستی داریم، جوابی نمی دهند.

وی یادآورشد: هرچند برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان عضو هیات امنای این کانون هستند، اما متاسفانه ارتباطی با کانون نمی گیرند، درحالی که اگر این روابط ایجاد شود، از همه استان ها توانمندتر و قدرتمندتر خواهیم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف اول کارآفرینی را در کشور می زنیم

حرف اول کارآفرینی را در کشور می زنیم