مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:202020-09-29اجتماعي

برخورد پلیس راهور با وانت بارهای ایجاد کننده سد معبر در اراک


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان از برخورد پلیس با وانت بارهای ایجاد کننده سد معبر در اراک خبر داد.

-  سید علی حسینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: روان سازی ترافیک و تسهیل آمد و شد شهروندان اعم از پیاده و سواره ، همواره از اولویت های پلیس راهور استان است.

  وی افزود: بر همین اساس پلیس راهور ضمن انجام گشت زنی در سطح شهر، به وانت بارهایی که در میادین و خیابانهای شلوغ پرتردد که به هر طریق ، موجبات سد معبر شده و کسب و کار آنان مخل امنیت تردد سایر استفاده کنندگان از معابر شود تذکر داده و در صورت عدم توجه و تکرار تخلف، با فرد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

   حسینی افزود: در این راستا روز گذشته با 19 وانت بار مزاحم و ایجاد کننده سد معبر در بلوار میرزای شیرازی در قالب اجرای طرح رعد برخورد و این خودروها اعمال قانون شدند.

  وی در پایان خاطر نشان کرد: بخشی از ترافیک شهرهای استان مربوط به این گونه تخلفات می باشد که با هماهنگی دستگاه های مربوطه با هدف پیشگیری از ارتکاب تخلفات در معابراقداماتی صورت گرفته و امید است در سایه تعامل، شاهد کاهش این پدیده که چهره ناخوشایند از شهر ما را به تصویر می کشد بوده و موجبات برقراری ترافیکی روان و آرام را برای شهروندان مهیا و گامی مثبت درجهت پیشگیری از بروز تصادفات برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پلیس راهور با وانت بارهای ایجاد کننده سد معبر در اراک

برخورد پلیس راهور با وانت بارهای ایجاد کننده سد معبر در اراک