مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:552020-09-29اقتصادي

امسال مصرف برق آذربایجان غربی به 1115مگاوات رسید


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون میزان مصرف برق در استان به یک هزار و 115 مگاوات رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، افشین روشن میلانی پیش از ظهر سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های پویش هر هفته الف_ ب ایران اظهار کرد: امسال میزان مصرف برق در آذربایجان غربی یک هزار و 115 مگاوات بود که در این راستا 180 مگاوات مدیریت مصرف کردیم که این میزان معادل 15 درصد مدیریت مصرفی استان بود.

وی با بیان اینکه استان در حال صنعتی شدن است، افزود: در طول عمر دولت از سال 92 تاکنون 28 پروژه با 350 میلیارد تومان پروژه برق رسانی افتتاح شده است.

میلانی با بیان اینکه امروز 4 پروژه بزرگ برق آذربایجان غربی به بهره برداری رسید، افزود: مجموع اعتبارات هزینه شده برای احداث این پروژه ها بالغ بر 114 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی اظهار امیدواری کرد که با بهره برداری از این پروژه ها، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق استان در بخش های انتقال، فوق توزیع و توزیع نیروی برق، میزان تلفات شبکه منطقه نیز به مقدار قابل توجهی کاهش یافته و تأمین برق برای بخش های صنعت، کشاورزی، خانگی و … با اطمینان بیشتری صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای آذربایجان همچنین با ارائه گزارشی از طرح های افتتاحی گفت: با افتتاح واحد شماره یک بخش بخار سیکل ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال مصرف برق آذربایجان غربی به 1115مگاوات رسید

امسال مصرف برق آذربایجان غربی به 1115مگاوات رسید