مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-29دانش

دانشگاه نقش تربیتی خود را مدیون کانون های علمی و فرهنگی است


مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه به عنوان یک نهاد آموزشی نقش عمده ای در زمینه های تربیتی دارد که آن را مدیون بسترها و توانمندی هایی است که کانون های فرهنگی، - مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد: دانشگاه نقش تربیتی خود را مدیون کانون های علمی و فرهنگی است ایسنا/خراسان رضوی مدیر فرهنگی و فعالیت های داوطلبانه دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشگاه به عنوان یک نهاد آموزشی نقش عمده ای در زمینه های تربیتی دارد که آن را مدیون بسترها و توانمندی هایی است که کانون های فرهنگی، انجمن های علمی و تشکل های اسلامی در فضای دانشگاه ایجاد می کنند.

مهدی کرمانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص معرفی کانون های دانشجویی و فعالیت های آن ها، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشجویان دانشگاه های ایران، قدمتی به اندازه عمر دانشگاه های ایران دارد.

در طول دهه ها و سال ‎های مختلف، جمع های دانشجویی قالب های متفاوتی به خود گرفته اند و تحت عناوین مختلف این فعالیت ها به موازات فعالیت های علمی و سیاسی فوق برنامه دانشجویان در فضای دانشگاه پیش برده شده است.

وی افزود: مانند بسیاری از فعالیت های داوطلبانه و جمعی در سال های بعد از انقلاب اسلامی و طبق الگوها و مدل هایی که نهادهای سیاست گذار و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه نقش تربیتی خود را مدیون کانون های علمی و فرهنگی است

دانشگاه نقش تربیتی خود را مدیون کانون های علمی و فرهنگی است