مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:152020-09-29سياسي

انجام بیش از 62 هزار بازرسی در قالب گشتهای مشترک


سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 62 هزار بازرسی در قالب گشت های مشترک انجام داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، محمدحسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی سازمان تعزیرات، اظهار کرد: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به پرونده های متشکله ای است که از سوی دستگاه های نظارتی به این سازمان ارسال می شود.

وی افزود: موضوع کنترل، نظارت و تشکیل پرونده با بازرسان و ضابطان می باشد و سازمان تعزیرات حکومتی به امر رسیدگی به این پرونده ها مبادرت می ورزد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: این سازمان در راستای ماده 19 آیین نامه خود در برخی موارد می تواند نسبت به راه اندازی گشت های مشترک به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی اقدام کند.

سرابیان در ادامه بیان کرد: در سراسر کشور 500 رییس شعبه داریم که به صورت ثابت و سیار در صبح و بعد از ظهر به رسیدگی پرونده ها می پردازند.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 260 هزار فقره پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته که 300 میلیارد تومان محکومیت صادر شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: از ابتدای امسال تاکنون در قالب گشت های مشترک به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی بیش از 62 هزار بازرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 62 هزار بازرسی در قالب گشتهای مشترک

انجام بیش از 62 هزار بازرسی در قالب گشتهای مشترک