مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-29سياسي

کارکنان پایتخت با بیماری زمینه ای از دورکاری استفاده کنند


استاندار تهران با اشاره به اینکه دورکاری لغو نشده و فقط برای کسانی که بیماری زمینه ای دارند این امکان فراهم است گفت: کارکنان استان تهران که در معرض خطر هستند از دورکاری استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی صبح سه شنبه در حاشیه برگزاری مراسم مانور آتش نشانان استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پر جمعیت ترین و پرتراکم ترین استان کشور تهران است اظهار داشت: با توجه به حوادث طبیعتی که در حول و حوش تهران وجود دارد نیاز مند مانورهایی هستیم که این مهم در روز تجلیل از آتش نشان های ایثارگر برگزار شد.

محسنی بند پی افزود: آمادگی و ظرفیت برای آتش نشانان استان تهران جهت رسیدن به موقع به محل حریق وجود دارد و از امکانات به روز نیز بهره مند هستند و نیازمند هستیم که به تناسب وسعت استان تهران ایستگاه های آتش نشانی را تقویت کرده و افزایش دهیم و نیروی انسانی دارای دانش و آگاهی را تأمین و از لحاظ تجهیزات و تکنولوژی های جدید نیز بهره مند شویم.

وی در خصوص ارائه پیشنهاداتی به وزیر کشور برای اعمال محدودیت هایی در رابطه با مدیریت بحران استان تهران گفت: این پیشنهادات فردا در کمیته مطرح می شود و شامل این است که بتوانیم ضمن تقویت نظارت ها هم برای خدمت دهنده هم خدمت گیرنده از حفاظت فردی مثل ماسک برخوردار شوند و نحوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان پایتخت با بیماری زمینه ای از دورکاری استفاده کنند

کارکنان پایتخت با بیماری زمینه ای از دورکاری استفاده کنند