مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-29اقتصادي

53 درصد نیروهای شرکت های نفت و گاز ایلام غیر بومی هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، گفت: به دلیل نبود مهارت لازم و نیروی ماهر، 53 درصد نیروهای پروژه های نفت و گاز استان ایلام، غیر بومی هستند.

- شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: استان ایلام دارای ظرفیت های بزرگی برای رونق تولید و توسعه اشتغال زایی است؛ از جمله این ظرفیت ها می توان به 4 درصد ذخایر نفت و 11 درصد ذخایر گاز کشور در استان ایلام اشاره کرد.

وی افزود: علاوه بر ذخایر گاز و نفت، استان ایلام در بخش معادن و کشاورزی نیز دارای ظرفیت های بزرگی است، اما متأسفانه به دلیل نبود مهارت لازم و نیروی ماهر، 53 درصد نیروهای پروژه های نفت و گاز استان ایلام غیر بومی هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: باوجود بیکاری بالا در شهرستان دهلران و داشتن نیروی مناسب، درصد بیشتر نیروهای مشغول به کار در این شهرستان غیر بومی هستند.

شیرخانی افزود: 120 کارگر توسط شرکت های ال جی سی دهلران جذب شده که با وجود بیکاری بالای شهرستان دهلران تنها 30 درصد از آن ها بومی بوده و 70 درصد از این کارگرها، غیر بومی هستند.

وی ادامه داد: تعداد 100 نفر از جوانان دهلران در شهریور سال گذشته توسط مرکز آموزش فنی حرفه ای در حرفه های مختلفی آموزش دیده اند که متاسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 درصد نیروهای شرکت های نفت و گاز ایلام غیر بومی هستند

53 درصد نیروهای شرکت های نفت و گاز ایلام غیر بومی هستند