مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-29اقتصادي

تخصیص 50 میلیارد تومان برای ساماندهی مسیر رودخانه زاینده رود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از تخصیص اعتبار 500 میلیارد ریالی در راستای ساماندهی رودخانه زاینده رود خبر داد.

- حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اتمام توزیع آب کشاورزی در 29 شهریورماه اظهار داشت: پیرو جلسات ستاد ملی سازگاری با کم آبی مقرر شد با رعایت میزان ذخیره آب شرب استان اصفهان، توزیع و رهاسازی آب برای کشت تابستانه انجام شود.

وی افزود: در بازدید و ارزیابی وضعیت کشت کشاورزی، 90 درصد محصولات کشاورزان شرق اصفهان به ثمر رسیده است و وضعیت کشاورزی در غرب استان بهتر است اما همچنان مشکلات کمبود آب ادامه دارد.

اهمیت ساماندهی زاینده رود معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با مهم دانستن ساماندهی رودخانه زاینده رود در بهینه مصرف شدن آب و توزیع عادلانه آب کشاورزی تصریح کرد: در سال های گذشته بخشی از مسیر رودخانه زاینده رود ساماندهی شده است و با هماهنگی های انجام شده اعتبار 500 میلیارد ریال برای این کار تخصیص داده است که با تعیین پیمانکار ساماندهی در رودخانه زاینده رود ادامه می یابد.

وی اشاره ای هم به تأمین آب در حوضه زاینده رود داشت و گفت: با توجه به میزان مصرف آب در بخش های مختلف اعم از شرب، کشاورزی و صنعت و میزان محدود منابع لازم است که کسری منابع موجود با اجرای پروژه های در دست جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 50 میلیارد تومان برای ساماندهی مسیر رودخانه زاینده رود

تخصیص 50 میلیارد تومان برای ساماندهی مسیر رودخانه زاینده رود