مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29اقتصادي

اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار ضروری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان گفت: اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار توسط تمامی دستگاه های اجرایی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، خالد جعفری در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی ستاد ملی هماهنگی و مدیریت تالاب های کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر تعیین وظایف هر دستگاه در قبال دریاچه زریوار با اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار تاکید کرد و گفت: با اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار، به دنبال تعیین وظایف و حد و حدود هر دستگاه در قبال زریوار هستیم.

وی افزود: برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار با حضور همه دستگاه های استان و در جلسه شورای برنامه ریزی استان بررسی و تصویب و تناقض و ابهامات آن رفع شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان تملک اراضی محدوده تالاب زریوار که از حیث انتفاع کشاورزی و ساخت و ساز خارج شده را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم با همکاری دستگاه های ملی و استانی، برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار، به اهداف خود برسد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: اولویت مدیریت جامع تالاب زریوار حفظ و صیانت از تالاب و پناهگاه حیات وحش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار ضروری است

اجرای برنامه مدیریت جامع تالاب زریوار ضروری است