مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 04:452020-09-29اقتصادي

رکوردشکنی سفرها و انفجار کرونا


آمارهای تردد وسائل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور در شهریور ماه نشان می‌دهد که رکورد شکنی سفرهای مردم در این بازه زمانی طی روزها و هفته‌های گذشته اثر خود را نشان داده و ویروس کرونا هم به گفته مسئولان بهداشتی کشور تقریبا در همه استان‌ها به وضعیت قرمز و در برخی استان‌ها فوق قرمز و وضعیت انفجار کرونایی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا و ورود آن به کشور تقریبا سفرهای داخلی و خارجی مردم لغو شد و شاهد حداقل ترددها در روزهای پایانی سال گذشته و تعطیلات نوروزی امسال بودیم، همین مساله سبب شد تا شیوع این ویروس بر اساس آمارهای منتشر شده کنترل شده و به تدریج به حداقل برسد اما از همان نیمه فروردین ماه امسال مردم سفرهای خود را به تدریج از سر گرفتند و رفته رفته بر تعداد مسافران بین استانی افزوده شد.

در همین راستا آمارهایی از میزان سفرهای مردم و تردد وسائل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی بین استانی منتشر شد که نشان می‌داد رابطه معناداری بین این مسافرت‌ها و گسترش شیوع ویروس کرونا دارد.

طبق این آمار و ارقام، از اواخر فروردین ماه تا اواسط اردیبهشت ماه سفرهای بین استانی مردم افزایش یافت و تردد وسایل نقلیه در محورهای برون شهری به بیش از یک میلیون دستگاه و نهایتا به بالای 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی سفرها و انفجار کرونا

رکوردشکنی سفرها و انفجار کرونا